Algemeen 

Allereerst wil ik jullie van harte feliciteren met jullie trouwplannen! Een spannende tijd is aangebroken waarbij er vanalles geregeld moet worden om van jullie huwelijksdag een overgetelijke dag te maken, met als kers op de taart een knalfeest waar iedereen nog lang over na zal praten. Ieder bruidspaar heeft hiervoor zijn eigen wensen en ideeën. Kies je voor een DJ, of toch een band of artiest? Uiteraard kan het ook gewoon gecombineerd worden, met het beste van beide. Wat de keuze hierbij ook zal zijn, bij DJ Kiske kiezen jullie in ieder geval voor een allround bruiloft DJ met meer dan 10 jaar ervaring in de bruiloft branche.

Nadat het eerste contact gelegd is plan ik een gesprek in om jullie persoonlijke wensen te bespreken. Omdat er veel mogelijkheden zijn en ik zeker niet de enige ben die een mooie show weg kan zetten, vind ik het belangrijk dat het eerste gesprek volledig gratis en vrijblijvend is. Ik vind het belangrijk dat jullie je gevoel volgen en kiezen voor de partij die het beste bij jullie past. Uiteraard hangt dit gevoel samen met de persoon, de uitstraling, de opties en de kosten.
Bij DJ Kiske is er voor elk budget en iedere wens een oplossing. Ook wordt de muziek volledig afgestemd op jullie persoonlijke wensen en de wensen van jullie gasten.


Muziek 

Op jullie feest draai ik muziek die jullie graag willen horen. Dit zullen we vooraf uitgebreid bespreken, waarbij jullie aan kunnen geven welke muziekstijlen en artiesten jullie graag willen horen en wat liever niet. Met deze voorkeuren in mijn achterhoofd speel ik in op het moment en het publiek en draai ik de platen die op dat moment het beste passen. Hiermee zorg ik er voor dat de dansvloer gevuld wordt en iedereen kan genieten van een geweldige avond. Ook het draaien van verzoekjes is voor mij meer regel dan uitzondering. Hierbij wordt uiteraard rekening gehouden met jullie voorkeuren, zodat jullie niet voor verrassingen komen te staan. 

Vaak zijn er bij een bruiloft ook een aantal 'verplichtingen'. Het feest zal geopend en afgesloten moeten worden. Dit zal gebeuren zoals jullie dat graag willen. De ene kiest voor een ingestuurde openingsdans, de andere houdt het liever kort en laat het nummer overgaan in een feestnummer of het feest wordt gewoon geopend met een woordje waarna iedereen de dansvloer op mag komen. Ook de afsluiting van het feest kan naar eigen wens gekozen worden. Ik draag zorg dat dit verloopt volgens jullie wensen.



Apparatuur 

Jullie hebben de keuze uit verschillende licht- en geluidsshows, die aansluiten bij jullie wensen en budget. Deze shows zijn naar wens samen te stellen en zijn allemaal in eigen beheer, zodat ik niet afhankelijk ben van andere partijen. Ik maak het liefste gebruik van mijn eigen apparatuur, zodat ik de kwaliteit kan garanderen waar ik voor sta. Mocht het bij de feestlocatie handiger zijn als ik gebruik maak van de reeds aanwezige apparatuur, is dat ook mogelijk. Dit hoor ik graag tijdig, zodat ik zelf contact op kan nemen met de locatie om te bespreken of de apparatuur voldoet en zodat jullie hier geen omkijken naar hebben. De verschillende standaard licht-en geluidsshows waarover ik beschik zijn te vinden onder het kopje drive-in-shows. Zoals eerder genoemd zijn deze shows naar wens aan te passen. 


Een afbeelding van je set toevoegen!!! 


Mijn aanpak

Hieronder staat nog kort even samengevat hoe ik te werk ga. Een persoonlijke aanpak vind ik erg belangrijk en daarom kom ik graag langs voor een vrijblijvend gesprek. Laat hiervoor je gegevens achter via de contact-pagina. 

1. Persoonlijk contact


In een persoonlijk kennismakingsgesprek bespreek ik met jullie de wensen en de mogelijkheden.


2.
DJ Vastleggen 


Als jullie na ons eerste gesprek overtuigd zijn, kunnen jullie mij vastleggen. Jullie keuzes worden vastgelegd en de definiteve prijs wordt bepaald.

3.
Puntjes op de i 


Kort voor de bruiloft hebben we nogmaals een moment waarbij we jullie wensen nog een keer doornemen en eventuele wijzigingen nog kunnen doorvoeren.

4.
Party
time!


Vanavond is het jullie avond: alleen maar feesten en genieten 

De kosten 

De kosten van een DJ worden bepaald door een aantal factoren:


1. De showkeuze

Welke show past het beste bij jullie setting? Bekijk de mogelijkheden op de drive-in show pagina. Ook het aantal gasten zijn hierin een factor. Extra opties zijn in overleg bij te boeken.


2. De tijden

Een standaard show bestaat uit vijf aaneengesloten draai-uren inclusief op- en afbouwen. Het is uiteraard mogelijk om af te wijken van deze tijden.


3. De feestlocatie 

De plaats van de feestlocatie. Vanaf 20km van Alphen(nb) breng ik kilometervergoeding in rekening. Voor bijzondere obstakels zoals trappen, een hoog podium, enz. worden in overleg ook extra kosten in rekening gebracht.


4. Afwijkende wensen

Voor afwijkende wensen worden ook extra kosten in rekeing gebracht. Denk hierbij aan eerder opbouwen, het maken van een gepersonaliseerde lichtshow of het maken van een gepersonaliseerde mix van de openingsdans. Dit wordt uiteraard vooraf overeengekomen.

Reviews